Direktlänk till inlägg 11 augusti 2015

Boende

Av mikaela svensson - 11 augusti 2015 17:42

Vi bor i en två/trea just nu på 55,5kvm, har börjat titta så smått på annat boende. Men just nu finns det bara 1,2,4 ute, ingen ide att ta en mindre lägenhet för större summa, det är heller ingen ide att ta en 4:a som har en planlösning som inte passar oss. Jaja det dyker upp en när det är vår tur så att säga, ingen ide att stressa fram någonting såpass stort som en flytt, dessutom har vi väldigt få kötidspoäng så vi får vänta :-) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela svensson - 23 november 2014 12:32

Nu har vi landat hemma efter en weekend i Kiel med Stena Line. Vi har haft det underbart! Så bra att det skar lite i hjärtat när man var tvungen att stiga av båten. Men om inte resan hade tagit slut så kan man ju inte göra en ny resa  Vi klev av båte...

Av mikaela svensson - 20 november 2014 09:42

Idag har jag en mage som bråkar med mig något hejdlöst!Ingen skola, inget möte, inget jobb! Suck! Blir till att gå till apoteket och köpa piller så att jag kan få stopp på magen! (Tänkte skriva skiten men bytt ord   )  Jag får sådana dagar när jag ...

Av mikaela svensson - 18 november 2014 11:17

Tråkigt väder ute & en förkylning som nu dykt upp i sysemet. Suck! Ja bilen är inne på verkstad igen i alla fall och det är ju alltid något. Idag slutar sambon 17:30 så han måste ta bussen hem sa han i morses. jaja hem kommer han ju ändå bara inte li...

Av mikaela svensson - 17 november 2014 22:54

http://frokenpedagogisk.blogspot.se/   Ni kan ju läsa här för att få mer input i vem jag är!  ...

Presentation

Hjärtligt välkomna hit till min blogg! Här kommer jag att beröra allt som händer mig och mitt liv. Jag kommer också att skriva mycket om skolan och min fritid vilket är mitt liv:) Jag bor i Vbg med min man och 2 katter. Mitt liv är underbart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards